❤عاشقت شدم زیر بارون ❤

💕 Mahdiyeh💕 💕 Mahdiyeh💕 💕 Mahdiyeh💕 · 1403/06/05 12:42 · خواندن 4 دقیقه

سلام با پارت جدید اومدم

نظر سنجی پارت قبل و ترکوندید فک کردم از رمان خوشتون نیومده خوشحالم که خوشتون اومده پس برو ادامه🌈💕

عاشقت شدم زیر بارون
پارت 3
تیکی: مرررییینننتتت بببیییددداااررر شششووو😩 (ترجمه: مرینت بیدار شو😩) مرینت: هااا چیشده کت نوار چیزیش شده😭 تیکی: نه بابا حال ع.شق شما خوبه الان باید بری مدرسه😂 مرینت: باشه بابا 😉 و بعد صبحانه میخوره و میره مدرسه مرینت: سلام آلیا خوبی🤔؟ آلیا: سلام مرینت من خوبم ولی بنظر تو عالی هستی 😉 که یهوووو آدرین وارد میشود 😎 آدرین: سلام دخترا خوبین🤔؟ مرینت: سلام آدرین آره ممنون تو چطوری🤔؟ آدرین: منم خوبم ممنون 😊 و بعد نینو وارد میشود و آدرین رو میدز.دد (چه کتابی شد 😂) آلیا: دختر😨؟ مرینت: جونم چیشده🤔؟ آلیا: تو جلوی آدرین لکنت نگرفتی 😨 مرینت: آره چون ع.اش.ق یکی دیگم 😉 آلیا: اون پسره خوش شانس کی هست🤔؟ (نکته: آلیا میدونه مرینت لیدی باگه) مرینت: خب ..... ک..ت نوار آلیا: واقعاً 😨مرینت: بله و بعد میرن سر کلاس 😉 (نکته: الان کلاس تموم شد و تو خونه مرینت اینا هستیم تیکی تو بالکن هست و مرینت هم تو اتاق در حال طراحی هست 😉 و تو فصل زمستان و اونجا پر از برفه یادم رفت بگم 😅 و حدوداً یک هفته دیگه کریسمس هست😉) تیکی: مرینت کت نوار رو برج ایفل نشسته نمیخواهی بری پیشش🤔؟ مرینت: اوه اوه خب باشه ((🐞تیکی خال ها روشن🐞)) و بعد با یویوش میره سمت برج ایفل و بعد کت نوار میبینتش و لیدی باگ که میخواد فرود بیاد چون تو برج ایفل هم برف هست سر میخوره 😨 و بعد کت نوار میگیرتش 😊 لیدی باگ: سلام پیشی کوچولوی من 😍 کت نوار: سلام بانوی زیبای من 😍 و بعد طبق معمول لیدی باگ سرخ میشه 🍅 کت نوار: بانو چرا قرمز شدی 😂؟ و بعد جفتشون میخندن 😂 کت نوار: بانو😍؟ لیدی باگ: جونم پیشی من😍؟ کت نوار: بریم برف بازی🤔؟ لیدی باگ: آره 😍 و بعد کت نوار لیدی باگ رو ل.غ.ب (بر عکس بخونید) میکنه و میبرش پایین و بعد کت نوار داره دور و بر رو نگاه میکنه 👀 که یهووووو یه گلوله برفی میخوره تو کلش کت نوار: آخ کی بود و بعد لیدی باگ رو میبینه کت نوار: بانو وایسا کاریت ندارم 😠😡 و بعد لیدی باگ داشت میدویید و فرار میکرد که یهوووووووووووووووووووووووووولیدی باگ به پایه برج ایفل میخوره و بعد سرش خون میاد و بعد میوفته تو ل.غ.ب (بر عکس بخونید) کت نوار 😉 کت نوار: بانو ط.ل.غ (بر عکس بخونید) کردم 😭لیدی باگ: آخ 😣 ... نه ... بابا .... خودم ....خوردم .... به .... برج .... ایفل و بعد کت نوار سریع لیدی باگ رو میبره بیمارستان😉 (بعد از نیم ساعت) دکتر: حالشون خوبه 😉 ولی باید استراحت کنن 😉 کت نوار: ممنون دکتر و بعد میره پیش لیدی باگ و کنارش میشینه و موهاش رو نوازش میکنه و میگه: بانو من اشتباه کردم منو میبخشی 😓 لیدی باگ: من ازت ناراحت نیستم پیشی تو هم ناراحت نباش باشه 🤔؟ کت نوار: باشه ولی امشب باید پیش خودم بمونیا 😈 لیدی باگ: خب .... ام .... زحمت نمیدم 😉 کت نوار: چه زحمتی من که تنهام تازه خوشحالم میشم هم ازت مراقبت کنم هم پیشت هستم 😈 لیدی باگ: خب .... باشه 😉کت نوار: آخجووونن😍😍 لیدی باگ: چرا انقدر خوشحالی 🤔؟ کت نوار: چون برات نقشه های شومی دارم 😂 لیدی باگ: اوه اوه خدا کمکم کنه 😯 کت نوار: 😂🤣 و بعد مرخص میشه 😉 (نکته: چون مامان آدرین مُر.ده و باباش هم بهش اهمیت نمیده آدرین خودش یه خونه گرفته برای خودش خودتون که میدونید اونا خ.ر پولن 😂) و بعد کت نوار لیدی باگ رو میبره به همون خونه و بعد لیدی باگ میبینه کهههههه تخت دو نفره اونجاس (قیافه کت نوار:😁 قیافه لیدی باگ:😨) لیدی باگ: تو رو مبل میخوابی 😂 کت نوار: بانو دلت میاد این گربه رو مبل بخوابه 😟 لیدی باگ: خب پس من میخوابم 😉 کت نوار: عمراً بزارم مگه از رو جنا.زه من رد شی 😠 لیدی باگ: زبونتو گاز بگیر تو بمی.ری بعدش من مرد.م 😉 کت نوار: الان حرف م.رگ رو نزن من رو مبل میخوابم تو هم رو تخت 😁 لیدی باگ: باشه و بعد میخوابه صبح که بیدار میشه میبینه کهههههههههههه