دخترکفشدوزکی

💕 Mahdiyeh💕 💕 Mahdiyeh💕 💕 Mahdiyeh💕 · 1403/06/01 21:34 · خواندن 2 دقیقه

سلام با خبر های داغ اومدم فصل ۶ 

بعد از عکسا پیام ها هم بخونید بریم ادامه ❤🌈🌈

پارت بعد عکس های جدید از میراکلس هست 🌈🌈🌠

این لباس گربه سیاه و دختر کفشدوزکی تو فصل ۶🖕🖕

 

فصل ششم در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۴ پخش می‌شود

اسم لایلا به عنوان ارباب شرارت : کرایسالیس

و اینطور که میگن لیدی باگ یا همون دخترکفشدوزکی قرار نیست فقط پاریس نجات بده اون کل دنیا رو باید محافظت و نجات بده 

و یادتونه توی فصل ۵ فلیکس معجزه گر طاووس گرفت اینطور که میگن لایلا یا همون کرایسالیس تنها نیست فیلیکس هم کمکش میکنه

توی فصل ۶ پلگ یواشکی با نورو ارتباط بر قرار میکنه عکسش بالا هست 🖕🖕🖕

فصل ۶ قسمت ۲ دوباره گربه سیاه شرور میشه 😱

اینا شخصیت های جدید میراکلس و بیوگرافی هاشونن: 1-ایرس وردی:شخصیت جدید لایلا(همون کچله)که اسمش یونانی و به معنی الهه خدایان و رنگین کمان هستش که میشه الهه رنگین کمان همونی که با باد غرب ا.ز.د.و.ا.ج کرده و ع.ن.ت.ر الان از یونان اومده(مثلا)و احتمال داره تو فصل 6 با لوکا شیپ شه. 2-کریسالیس: عجوزه خانم با معجزه گر پروانه عکس اصلیشم دارم باید اعتراف کنم خوشگله ولی متاسفانه تو گوشیمه...هی... خانم هوند(Miss Honnde):چون خانم بوستیه شهرداره معلم جدید اوردن واسه دهم که اسمش خانمه هونده همون دانشمنده که دایناسور ها رو اورد و سیاه پوست بود. 3-کریس بیانسا:جدا نتونستم پیدا کنم کیه ولی احتمالا همون کریس خودمونه که با کریسالیس همدست شده. قسمتی که بانیکس وارد فصل 3 شد رو ببینید تهش میفهمید چرا اینو میگم ولی اگه میخواید بهتر متوجه شید پیشنهاد میکنم همشو ببینیید. تومو تسوروگی:عمو یا (دایی) کیوکو جون(کاگامی) از اون خر پول ولی ع.و.ض.ی هاس اوک؟ دافن ازوری:من واقعا نتونستم چیز خاصی پیدا کنم ازش ولی فکر کنم جزو یکی از شخصیت های لایلا باشع.(همون مو کوتاه چتری عینکیه) (نکست
بلاخرررررررررررررههههههههههههه شوهر خانم بوستیه رو ببینیم.