❤عاشقت شدم زیر بارون❤

💕 Mahdiyeh💕 💕 Mahdiyeh💕 💕 Mahdiyeh💕 · 1403/05/31 19:36 · خواندن 3 دقیقه

سلام از پارت قبلی خیلی استقبال شد 🌈🌈💕💖

پس با پارت۲ رمان عاشقت شدم زیر بارون اومدم لایک و کامنتا رو بترکونین❤

و توی نظرسنجی که پایین گذاشتم حتما شرکت کنید 💕

برو ادامه 🌠

عاشقت شدم زیر بارون
پارت۲

لیدی باگ: ممنونم پیشی 😊 راستی اینو خودم درست کردم 😉 کت نوار: اوه اوه واقعاً 😨 لیدی باگ: بله 😏 کت نوار: بانو😍؟ لیدی باگ: جونم 🤔؟ کت نوار: بانو میخوام یه چیزی بهت بگم لیدی باگ: خب بگو😉 کت نوار: خب .... من ... خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوس.ت دارم 😍 لیدی باگ: خب من بیشتر 😍 (نکته: کت نوار قلبش گرفت 😂) کت نوار: فک کنم دارم خواب میبینم 😨 لیدی باگ: نه پیشی بیداری 😉 کت نوار: خب راست میگی یا داری سر به سرم میزاری🤔؟ لیدی باگ: نه دارم بهت راست میگم من تا حالا بهت دروغ گفتم🤔؟ کت نوار: نه بانو 😍 ولی الان قلبم درد گرفت اصلاً توقع نداشتم همچین چیزی رو ازت بشنوم 😰 لیدی باگ: ناراحتی 🤔؟ کت نوار: نه و بعد میپره ل.غ.ب (بر عکس بخونید) لیدی باگ 🤗لیدی باگ: پیشی ... دارم ... خ.ف.ه ... میشم ... بس ... کن 😣 کت نوار: ببخشید یکم گربه کیف شدم 😅 لیدی باگ: اشکال نداره پیشی کوچولوی من 😍 کت نوار: خب حالا که تو هم منو د.وس.ت داری میشه بدونم کی هستی🤔؟ لیدی باگ: میترسم وقتی بفهمی من کیم دیگه دوس.م نداشته باشی 😥 کت نوار: نه تو استثنایی ترین دختر جهانی هر کسیم که باشی باز من د.وس.ت دارم 😍 لیدی باگ: خوبه ولی فعلاً نمیتونم بهت بگم که کی هستم بانیکس بهم گفته اگه هویت همو بدونیم تو شرور میشی و دنیا به آخر میرسه 😱 کت نوار: یعنی هیچ وقت نمیفهمم تو کی هستی 😭؟لیدی باگ: نه وقتی که شدوماث رو شکست دادیم بعد میتونیم هویت همو بفهمیم😉 کت نوار: آخجونن😍😍 و بعد از چند دقیقه لیدی باگ میخوابه و کلشو میزاره رو شونه کت 😍 و بعد میخوابه و بعد کت آروم میگه: باورم نمیشه الان دختر رویاهام سرش رو گذاشته رو شونم و خوابیده 😍 و بعد موهای لیدی رو نوازش میکنه 😊 و بعد آروم آروم میگیره میخوابه و بعد از چند ساعت با صدای داد بلند میشه کت نوار: هاا چیشده شدوماث حمله کرده 😨؟ لیدی باگ: نه ولی ساعت ۱ مامان بابام منو میکشن 😨 کت نوار: زبونتو گاز بگیر خدا نکنه 😉 لیدی باگ: باید برم خداحافظ پیشی جون خوابای خوب ببینی 😉 کت نوار: ممنونم بانو تو هم خوب بخوابی شب بخیر 👋 و بعد میرن خونشون (الان بریم تو خونه پیش مرینت😉)مرینت: تیکی؟ تیکی: جونم🤔؟ مرینت: خوابم نمیبره پیش کت راحت خوابم میبرد😴 تیکی: اه حالم بهم خورد 🤢 تا حالا که به کت محل خ.ر هم نمیدادی الان پیش اون فقط خوابت میبره 😂🤣 مرینت: نخند 😐 تیکی: ناموساً منم الان بهت چتر بدم عاش.قم میشی 🤣 اول که آدرین بود الانم که کت نواره خدا کنه کس دیگه ای بهت چتر نده و گرنه کت اونو می.کشه 😂 مرینت: لطفاً ساکت شو 😉 تیکی: باشه ولی سعی کن سمت کسی که چتر داره نری چون ممکنه کت اونو بک.شه 😉 مرینت: باشه بگیر بخواب تیکی: تو که بدون کت نوار جون.ت نمیتونی بخوابی چیشد😂؟ مرینت: تیکی لطفاً بس کن شب بخیر تیکی: باشه شب بخیر🤣