❤تنهایی پارت4❤

💕 Mahdiyeh💕 💕 Mahdiyeh💕 💕 Mahdiyeh💕 · 1403/03/07 21:14 · خواندن 2 دقیقه

برو پایییییییییییییییییییینننننننننننننننننن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرینت: سوار ماشین آدرین شدم و آدرین یه آهنگ ملایم گذاشت نگاهش به لبام افتاد اومد جلو آدرین : لبمو گذاشتم رو لبای مرینت و ولع خوردم و بعدش راه افتادیم وقتی وارد تالار شدیم همه دست و جیغ و کِل کشیدن و روی سرمون گلبرگ های رز ریختن 

چند ساعت بعد : وقت رقص عروس و داماد شد آدرین گفت افتخار میدید بانو با من برقصید مرینت : دست آدرین گرفتم و باهم رقصیدم 

چند ساعت بعد از زبان مرینت : سوار ماشین آدرین شدیم و رفتیم خونمون رفتم تو اتاق و لباس عروسمو  در بیارم ولی دستم بهش نمی رسید که آدرین اومد و گفت کمک نمی خوای گفتم چرا میشه زیپ لباس عروسمو باز کنی آدرین : رفتم جلو زیپ لباس عروسشو دادم پایین نگام به کمرش خورد خیلی سفید بود یه دستی کشیدم بهش لباس عروس مرینت در آوردم که نگام افتاد به بین پاش شرت پاش نبود چه کصی داشت ولی خودمو کنترل کردم و گفتم پایین منتظرتم

 

پارت بعد منحرفیا منتظر باشید 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤